Wednesday, April 20, 2011

...Panassss Panassss...

Assalamualaikum et bonjour, lamanye aku dah menyepi dari blog nih, bkn disengajakan pun, tp aku sgt BZ..wuuhuuu..btol2 BZ la, klu haritu BZ dgn submission dan presentation, recently BZ dgn preparation utk exams pulak..huhhh, ni laa dia tugasnya kalau dah mmg bergelar student...haritu aku pulang ke kampung, then cik Zetty ajak keluar minum2 kejap sbb lama sgt kami x bjumpa..lalu, aku pun cadangkan pergi food court star parade je lah, ngidam sgt nk mkn lazania aunty tuu...then,cik zetty ni ajak officemate nye skali, opismate nye cik zetty adelah lelaki, yg masih mencari-cari calon isterinye, kerjenye pon bagus,dah stable financial nye...okeh, bkn nk highlight kt situ, tapi salah satu kata-katanya, "enjoyla hidup slagi bergelar student, sbb bile dah klua bkeje nnt, 24/7 asek pening bile kenangkan keje dan tanggungjawab"...btol laa kata2 en.hasbi hasyriqi tu, sbb aku pun pnh lalui zaman bkeje hmpir 2 thn jgk...aaaaarrrr tak suke keje, nk dok umah je bleh nnt????


huuuuu...dlm tempoh aku tak update cerita2 kat cni, byk perkara yg aku lalui..banyaaaaaaaakkkk sgt..hmmm, perlukah aku ceritakan kt cni??tak perlu kot...Kak long dah berpesan kat aku, ko jgn mencari bala, nanti diri kau seniri yang sakit...hmmm, ape leh aku buat kak long, saat aku mahu bukakan pintu hatiku pada org lain, tapi ade saje benda yang menghalang aku...aku tahu, aku tengah mengambil risiko, risiko yang tinggi sangat, tapi aku tak mampu nk halangnya...makin aku nak jauhkan diri, makin die dekat dengan aku, ..bila akucuba nak hilangkan diri aku, semangat aku pula mula menghilang..aku tanak macam tu, aku nak sentiasa besemangat mcm skrg, sbb dia ade je at anytime aku perlukan die...aku tahu, cerita ni takkan berkekalan, cerita ni bakal menyakitkan dan mengecewakan aku lagi suatu hari nanti, tapi biarlaa ...aku dah setkan minda ku, cerita ni dan bahagia ni hanya sementara, jadi biarlah apa yang aku lalui ni walaupun sekejap saje, ianye bakal menjadi memori indah dlm hidup aku...suatu hari nnt, aku tahu aku bakal menangis lagi...die pulak dah berjaye buat aku sukakan die, dan  ...elok aku gambarkan segalanye sperti dlm lagu rossa ni, 



ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini untuk menunggumu

cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
saat kau telah tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintaiku

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku akan selalu setia tuk menunggumu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu dan juga rindu
dan aku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
ku tetap menunggu

p.s. I am totally in forbidden love, 

2 comments:

  1. amboihhhh...
    lagu bikin sentap lah...
    hehehehe...
    u have ur own point.
    pls stick wif it.
    even u may hurt one more time.
    juz b there.
    i'll always b wif u...
    anytime!anywhere!
    + wif my muncet!
    ^__^

    ReplyDelete
  2. aaarrr...kak long...sedihnye!why this is happening to me?? :'(

    ReplyDelete