Thursday, June 16, 2011

~THE TRUTH HURTS~

Dear .....,

Harini masuk hari ke-14 pergi keje...Supposedly masuk office before 9, but i used to be at 9.30 everyday...Heheheh...Malaslah nak keje sebenarnye, tapi memikirkan sem depan dah x dapat kemudahan kolej lagi, then ape lah nak buat...Kenalah berusaha sedaya upaya mencari sesuap nasik buat simpanan di masa hadapan...


Minggu pertama dan kedua bekerja, teramatlah sibuk walaupun kadang-kadang saja je nak buat-buat sibuk kan... Tapi banyak pulak tender yang terjual kat negeri Kedah ni, jadinya banyak lah kerjanya aku sbg QS...Huhhh bosanlah asyik membuat kerja yang sama...Supposedly aku merancang nak turun site minggu ni, tapi kena KIV lg lah nampaknya,... Siapkan dulu apa yang patut kat ofis ni...


A

Btw, dalam saat2 macam ni, dengan keadaan di ofis, dengan letihnya lagi, dengan masalah adik lagi,..die pun dah hilang...die dah xde lagi, die dah pergi, die dah lupe...Cepatnye die kan... Persahabatan dah terputus, sedihnye...Dah xde lagi kedengaran die mengusik, die mengadu, die mengambil berat, die bertanyakan itu dan ini..Dah tak ade lagi...Die dah tak ade lagi untuk mengubat hati yang tengah merunsing, die dah tak ade lagi untuk membakar semangat...Dah tak ade lagi die yang sentiasa busykan diri dgn persatuan die walaupun kadang2 bukan tugasnye pun...Die pembakar semangat sebenarnye... Dah x ade lagi die yang Comel tu...Camne agaknye sem depan kalau terserempak dengan die kat sekolah? Ape aku nak buat kat die? Nak senyum? Nak bermasam muka? Tak mungkinlah nak bermasam muka, dah banyak benda yang die tolong aku, tak mungkin lah aku berbuat begitu...Habes tu, nak senyum ke? Maukah die membalas senyumku? Maukah die menegurku? Maukah die? Die menolong aku, tapi dalam masa yang sama, die menggunakan aku... Sebabnye? Biar die seniri yang menjawabnye sebab die je yang tau jawapannye... 

GOODBYE KISS, THANKS FOR EVERYTHING

P.s, please be safe, K

No comments:

Post a Comment