Saturday, January 29, 2011

Bertuahnya Awak Kan???

Apa yang awak buat bila awak rindukan seseorang?..Dah tentu-tentu awak akan call orang tu, and then awak mesti ajak dia jumpa kan...Bertuahnya awak...

Apa yang awak buat bila awak sayangkan seseorang?..Erm..dah tentu-tentu awak nak selalu pegang tangan dia dan mesti nak selalu berada dengan dia kan?... Bertuahnya awak....

Bertuahnya awak kan...

Awak tahu apa yang saya buat bila saya rindukan orang yang saya sayang itu?...Saya akan sms sahabat saya ataupun saya akan telefon sahabat saya ini...Sebab hanya dia yang tahu betapa saya rindukan org yg saya sayang tu...Saya x mampu nak sms atau berjumpa dengan org yang saya sayang itu, sebab keadaan saya x sama macam awak...

Awak tahu apa yang saya buat bila saya sayangkan seseorang?..Saya akan sentiasa kenangkan emak yang saya sayang, sebab emak menjadi penyejuk hati saya, emak adalah penawar segala perih yang saya rasakan...Dan emak juga tahu saya sayangkan seseorang itu...

Dia, ...orang itu, belum tentu tahu yang saya sayangkan dia pada setiap detik yang berlalu...
Semoga Allah SWT sentiasa memelihara dia yang saya sayang...Semoga saya juga menjadi gadis yang bertuah sama seperti awak....

1 comment: