Wednesday, February 2, 2011

Happy CNY :)

Assalamualaikum….

Rasa mcm sat sgt masa yang berlalu…cuti mid sem selama seminggu macam cuti weekend je… Tuptup hari ni dah hari Khamis…Alamak, 2 hari je lagi sebelum berangkat balik kampus…Bosannya…

Anyway…cuti midsem ni, skurang-kurangnya ada jugak pendapatan tambahan yang aku dapat… Tetiba pulak pakcik bagi keja sikit, buat BQ banglo, kecik je rumah tu…tapi aku amik masa la jugak,…manakan tidaknya, hari-hari asyik kluaq jalan-jalan je…Bila balik rumah, for sure dah letih-letih badan…Then kononnya nak tidoq sat je laa, haa sampai ke pagi laa jawabnya…Jangan harap la aku nak bangun utk sambung buat keja kan…So malam ni, aku kena la pulun buat keja ni…ada sehari je lagi before the due date..huhhhhh, malasnyaaa…Tapi padan muka aku, sapa suruh aku terima job ni……

Hurmmm…harini 2hb Februari, aku berjanji dengan diriku sendiri…Janji apa???!!...Hurmmm…janji-janji tu hanya Allah swt, aku dan Wan norliza je yang tau….the most importantly, I need a fresh new start…pagi-pagi lagi,aku dah kacau Wan tadi…Kesian Wan terpaksa dgq teriakanku….Apapon Wan, you’re such a gud fren, gud advisor...I owe u so much,dan tak terbalas rasanya budi Wan pada K…

Terima kasih sahabatku…K doakan Wan dan Ijat berbahagia sampai ke akhir hayat – Ikhlas dari sahabatmu~

No comments:

Post a Comment