Friday, February 11, 2011

Terima kasih, terima kasih, terima kasih yang tak terhingga-hingga kepada http://terompahsiopah.blogspot.com/ ... I sangat-sangat terharu okay... I dah rembeskan air mata terharu ni...

Citernye mcm nih...Alkisah di suatu petang di kala aku tgh sibuk-sibuk buat assignment Applied Study kt bilik Shida, tetibe handphone ku berbunyi...Tet tet tet tet...

"Kay, ko nak layout macam blog aku?aku nak watkan?hehehehe...temporary punye, b4 aku ajar ko buat yang baru....nak?aku rajen ni."

Wahhh...ayat yang paling last tu paling tak tahan tuuuu...Ahahahaha... Aku apa  laa lagi, bagai orang yg ngantuk di sorongkan bantal, bagai orang yang lapar disuapkan makan, bagai orang yg nak berry-berry dihulurkan mangkuk tandas, dengan lajunya membalas,

Naaakkkk naakk!!!!!!

Hahahaha, gelojoh btoi!..Tapi inilah hasilnya....Terime kasih Zee, merci beaucoup, dankie, pasalamatan ka pagayon marami dan yg sewaktu dgnnya :)

Friendship Forever

4 comments:

  1. alahai...
    blushing la i!
    huhuhu...thanx!
    i pn nk wt en3 psl u la...

    ok kn!
    fair n lovely gitu~
    :p

    ReplyDelete
  2. yeehaaaa...gud2...glamerkan I sikit k...byk2 pon xpe...Huahuahua... :)

    ReplyDelete